16 Maj 2011

Blev inte så mycket blogg idag för min del men blir så trött i kroppen av dåligt väder. Så när jag kom hem somnade jag i soffan och planen för träning försvann. Nu ligger jag i sängen och ska sova mig igenom natten för i morgon planerar jag för en morgon träning och fixa några ärenden vid torget, bjuda på de senare på dagen i morgon då men bara om vädret är med mig så hoppas nu för det.
På tal om helt annat har jag kommit lågt på min "inte bitar" resa för naglarna. Det växer så det knackar om det. Pillar fortfarande lite på dem men har skärpt till mig väldigt mycket. Hur går det för era naglar till Student/avslutning?
2011-05-16 @ 22:41:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

fint =)

2011-05-17 @ 06:50:23
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0