13 April 2011

Tjoo mina Dolls.
Idag sitter jag ännu en gång i skolan och väntar in nästa lektion för dagen. Sedan blir det att åka hem och träna, laga mat och plugga. I morgon smäller det NA-provet. Är faktiskt ovanligt lugn, lärare som förberett oss bra kanske.
Satt och prata med min Emma i telefon för en stund sedan och jag älskar att hon ibland slår en signal för att se att jag är vid livet. Du är guld Emma.
Nästan så jag lägger upp en pinsam bild på henne men det ska jag låta bli. Har ju redan bjudit på mig själv för gårdagens bild HAHA!
Fin? Personligen älskar jag den. Den är från BIKBOK och syrran inhandla den förmodligen den till mig idag.
Trevlig fortsatt dag Dolls.
2011-04-13 @ 11:49:05 INSPIRATION Permalink


Kommentarer
Postat av: S o l i n a

Hahaha så sant, håller med dig :D

Var det för någon fotografering eller? :)

2011-04-13 @ 13:16:18
URL: http://HTTP://SSOLIN.BLOGG.SE
Postat av: Danjes

Fin blogg!

2011-04-13 @ 15:14:44
URL: http://danjes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0