Sängen min fick en makeover

Hejhop!
Det har blivit mycket musik inlägg men har inte haft annat för mig eftersom mitt öga har gjort så ont.
Men nu när ögondroppar och varm handduk gör att jag kan se bättre, därför har jag öppnat H&M paketet.
Min säng har blivit som ny.
Här ska jag och baby gosa hela helgen.
Jag tvättar även för fullt här hemma och har precis slängt ut hela innehållet av kylskåpet som stank, *fyfy* blir att stor handla imorgon.
Väskan är stort sätt uppackad och alla kläder som lukta rök är snart klar tvättade nu är det bara lite skor och sminket kvar i resväskan. Tänkte bjuda på en bild på lite saker jag fick med mig hem
fick även en handduk av Berras mamma som hon hade sytt mitt namn på, *så söt!*
Nu ska jag prata med baby på skype tills tvätten blir klar sedan blir sängen för mig.
Hakuna matata
2010-09-23 @ 18:50:34 HOME Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0