sushi time

Tjoho bloggen och söta bloggläsare *ja jag vet att du är söt, läskigt eller hur*
Kom hem för ett himla tag sedan och jag har försökt och försökt och försökt att föra över bilderna från sushi stunden jag och Susanna hade i dag och nu tillslut löste jag problemet hihi och nu är klockan 1:06 *värt! .. tänkt vad jag kämpar för mina läsare så det ska se mina bilder*
ajja, här är lite bilder från sushi ätningen iaf
Susanna älskart  .. sushi!
Men jag var ingen favorit av det ... *jag försöker njuta*
Tänkte bara meddela också att jag håller på att fixa bloggen om ni tycker det ser lite rörigt ut så jobbar jag hårt med problemet.
men nu är det faktiskt dags att lägga sig bussen går 8:50 imorgon bitti *kämpat*
GÖSÖMN
XIE XIE
2010-09-08 @ 01:15:43 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0