SAN SEBASTIAN

En liten hàlsning fràn San sebastian att resan hit har gàtt bra fòrutom "folket som ska ta hand om oss...!!" Men man kan juh inte gñra mer àn att tacka folket vi svenskar bor hon, fòrklarar mer nàr jag kommer hem. Nu àr det lite shopping imorogn och sedan àker vi pà Tisdag hem mot lilla Kumla i Sverige, jag har redan bestámt mig att jag ska sova fòr en vecka framàt nàr jag kommer hem, ah beràttar ocksà mer om det nàr jag kommer hem. Nu blir det iaf sángen fòr i morgon àr det film festivalen hàr i San Sebastian och fick precis reda pà att Julia Roberts àr HÀR i stan!! Men vànnen min som jag bor hos sâger att hon kanske ska vara med och se hennes nya film och det ska juh jag med, kan juh inte missa min idol nàr vi àr hàr lixom, kànns juh sàdàr isf.

aja, màste verkligen sova nu sà hòrs snart.

HAKUNA MATATA


XIEXIE
2010-09-19 @ 22:29:12 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Erica

åhh vad spännande det låter;)

2010-09-21 @ 22:44:53
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0