Inte ett moln.

Tjeno!
Nu har jag varit i skolan och vänt hem. Hade juh bara en lektion mellan 9-11, Svenskan var sedan inställd så då blev det lite shoppat och sedan blev det att åka hem.
Medans Susanna satt på skype och prata med mig hann jag med att plugga, träna, duscha och äta medan hon gjorde sina naglar, *hihi*  men nu ska jag fortsätta plugga.
Det är superfint väder ute idag, solen lyser förfullt och himlen är blåare än någonsin. Jag tog mig en springrunda i morse och sedan tränade jag med öppen altandörr när jag kom hem. Vill inte missa en sekund av solstrålarna så nu blir det att sätta sig ute och plugga.
Skriver eller video bloggar innan sängdags.
Hare så länge
2010-09-29 @ 16:44:32 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0