1 September 2010

Hejhop!
Har precis kommit hem från skolan som var väldigt lugn och skön idag.
Nu väntar jag in Eva som ska ringa efter jobbet och sedan ska vi åka in till stan och köpa saker till hjärtats nya lägenhet.
Blev en sådan bild på kläderna idag *hoppas den duger*
snodde babys tröja från H&M och sedan ett par strumpbyxor med ett par avklippta tajts på det.
Blir lite packning nu innan vi åker för i natt vill jag inte sova ensam så ska tillbringa lite tid med min farfar och farmor hihi.
Tänkte bara meddela för er som är intresserade av olika tävlingar så fick jag ett så fint meddelade av en tjej som heter Millah som skriver att hon har mycket tävlingar på sin blogg.
Länk till tävlingarna: http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html
XIE XIE
2010-09-01 @ 15:52:40 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0