Haft bloggen i 1 år 02/10-09

En rolig nyhet jag kom fram till med precis nu är att jag har fän haft min blogg lite över en 1 år. Det kan man ju säga att man har gått och hittat sig en hobby. Jag har alltid haft svårt att hålla mig till en sak när det gäller hobbys men med bloggen har jag lyckats med väldigt bra nu tycker jag. Älskar att sitta och skriva av sig/ smitta vidare något roligt och även läsa andras och få inspiration.
Det roligaste är väl känslan att gå tillbaka till vissa inlägg nu och verkligen känna hur man har vuxit som person, man har hittat sig själv lite.
Saken är den att både min syster och pappa kommer springa i huset snart och då kommer jag inte vara tjejen som bor ensam längre men då hoppas jag att få göra några äventyr jag med och det får ni ju inte missa, så klart.
Dagens outfit. Idag åkte mina chil klackar på hela dan, *duktig jag är va*
nu blir det sängen för mig, natti
xiexie
2010-10-12 @ 23:11:01 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0