Graf lektion och bra skoldag

Hejhop!
Sitter och väntar ut tiden för att bussen ska åka hemåt.
Känns som jag har hunnit gjort väldigt mycket i skolan idag med både uppgifter, "redovisningar" och nu sitter jag med den sista uppgiften som står på "göralistanföridag" så kan jag gå hem och ta en lång promenad och sedan plugga vidare med saker jag kan göra hemifrån.
nu börjar magen skrika på mig ska nog börja med matlagning när jag kommer hem.
Så nu ska jag börja rulla hemåt utskrivet och klart, like!
XIEXIE
2010-10-25 @ 15:07:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Hade du en bra vecka då? :)

2010-10-25 @ 17:44:10
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0