SVAR PÅ TAL

chrissie:

"Jag måste också börja träna, jag är så dålig på de! Vill vekligen men kommer aldrig iväg!

Har dunågot tips på hur man kan göra för att peppa sej själv?"




Jag är ny på detta med träning men jag har verkligen sett resultat och har gått igenom dessa områden som man går igenom första gångerna på gymmet

Frågan är riktigt bra och jag vill verkligen svara med alla mina tips jag ha hittat nu lite in i träningens gång men jag har motgångar fortfarande. men

tänkte börja med att ge tre bra tips enligt mig och sedan med tidens gång kommer jag komma fram till fler tips.

 

TIPS 1 HITTA DIN TIDZON.

Vissa älskar och träna på morgonen och andra kvällen/natten. Jag personl

gen är en lite av båda delarna. När jag är hemma älskar jag att vakna innan skolan och ta en joggingtur men här i gbg när jag inte har skolan att tänka

och går efter eget schema är det skönt att skjuta upp det till eftermiddag kväll.

 

TIPS 2 INGA URSÄKTER.

* Som ordspråket säger "det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder" och

som har sådan tur att vi kan gå in och träna i gymmet ska inte klaga.

 

* Det är inte lätt och träna och det ska alla ha koll på. Ingen på gymmet tänker att det är lätt utan att det vill bli starkare och bättre. För dig som

går till gymmet första gången (alla på gymmet har också haft sin första gå där) , det är inte lätt men alla gläds åt känslan efteråt.

 

TIPS 3 SÄTT MÅL.

Det behöver inte vara världens största men se en bild på vad du vill uppnå och sedan små mål på vägen.

LYCKA TILL
2010-11-19 @ 21:33:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0