PRINSESSAN



Idag tillbringa jag och mina klass i Roxy bion där vi såg denna film .. rekomenderar den även fast ni kanske inte är älskare för svenska filmer *som jag .. men den var riktigt bra faktiskt*

Efter filmen blev det att gå till polisen för att fixa leg *skönt att få de gjort slipper man gå omkring med ett himla stort pass* 
Det var min skola idag *snacka om gött*

Nu är jag hemma och funderar på vad man ska träna idag.. men först blir det lite mat i magen. *vad ska de bli?*

Hare

2010-03-17 @ 12:13:25 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: ehlin

http://www.boldstyle.se/#product/Karafuru-Watch-turkois



sån där klocka vi såg på mässan!

2010-03-17 @ 14:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0