Nu ska jag åka och hämta henne

Jupp, kom precis hem och fixar det sista innan jag ska hämta spaniorskan.. *nu är jag så sjukt nervös! AAAHHH!*
blir inte så många rader nu för måste fixa hennes säng här hemma. men jag skriver nog en rad imorgon när det blir en fotbolls träning *wihii, om inte du dissar tjejen*

AHHH, nu kommer farfar om en kvart och hämtar upp mig för att sedan åka till Öre för att hämta henne. *fan jag kan inte ens uttala hennes namn (Amaiur) kan du?*

2010-03-03 @ 17:15:50 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Emma

Du, jag kanske får komma förbi och vara lite social med er..spela spel..vad som helst :)

2010-03-03 @ 17:33:12
Postat av: Louise

JAG DISSAR ALDRIG! är överlycklig att du ska börja spela med oss :D

2010-03-03 @ 22:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0