Godmorgon taket

Idag vaknade jag av att någon slår på taket utanför huset som har ramlat ner och när jag öppnar dörren står farfar utanför och planerar hur taket ska sättas upp. *jao, undrar verkligen vem som bor här. Visst är jag glad att det inte är jag iaf.* Så nu blir det att vi flyttar in hos Sebben.

Sitter och blädrar i plaza och tror jag precis hitta mitt dröm hem .. man hoppas juh på att man kan hitta ett sånthär fint hus när man själv ska hitta eget.. *helst i USA någonstans också hihi*



Det är både färg färg på huset som jag tycker om och stora fönster så det blir rymligt *åh, sitter verkligen och drömmer mig bort i såna här hem tidningar*
2010-03-29 @ 12:40:49 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0