Superdag idag

Känner mig så otroligt pigg idag för jag började med dagen med ett gympass *happy*
Jag känner att man får mycket gjort om man vill ha det gjort.
nu sitter jag på textlektion och skriver om min lilla spindel händelse på min första lektion idag.. Susanna du får förvara din spindelsamling någon annanstans .. *HAHA!*
Nu taggar jag för att åka hem och plugga till historia provet som är i morgon. *för min del tänker jag kämpa hårt till detta prov men ojoj, vissa tänker juh fuska hårt på detta prov .. Skönt att jag inte har behovet för fusk säger jag bara.*
diggar inte folk som ska fuska för att komma uppåt. drygt mot dem som kämpar väldigt hårt för betygen *som jag!*
Hakuna matata
2010-02-16 @ 14:26:02 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0