Knäont

Hello alla härliga läsare.

Idag var dagen seg men det gick de med. *fortfarande ont i knät ajaj!*
Vet inte riktigt vad jag ska göra mig knät .. ligger just nu med värmekudde på knät och kollar lite glossor jag fick idag som ska förhöras imorgon och efter det är det *SPORTLOV!*

Fick veta idag att det kommer en spanior hit  Onsdagen veckan efter lovet *spännande* och jag åker till spaninen 22 till 29de April *wihii, ska lätt testa vågorna då (surfa)*

Vad har hänt mer idag? .. Jag har fått panik på att jag inte har körkort =( *riktigt sugen nu!* och även panik för jag inte vet vad jag ska ge pöjken min som fyller nu på livet *24de*. (tips?)


Bild från 2009

Hakuna matata på er.. träna hårt och glöm inte det är bara du som gör din dag perfekt *hehe*
2010-02-18 @ 22:04:37 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0