göddagens

hejhej

sitter och skriver och skriver men det känns inte som man kommer någonstans. Har en redovisning och två prov nästa vecka känns juh sådär. Det är värdelöst att folket lägger allt till sista veckan innan lovet. *drygt*
jeje, det måste göras och nu ska jag bli klar för imorgon ska jag fanimig inte sitta och göra skolarbete på alla hjärtans dag!

förlåt att jag inte har skrivit på ett tag men min dator har inte haft å,ä,ö ett tag nu men nu är det fixat.
hoppas ni har en lugnare Lördag än mig.

tänkte bjuda på två bilder som jag tvekar på vilken jag ska anväda till min reklamfilm.
antingen svart bakrund eller vit *hehe, vilken?!*



Hakuna matata alla fina läsare

2010-02-13 @ 15:57:35 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0