Fråga/Svar

Tänkte att jag skulle besvara en fråga

olivia:
Härligt bild&blogg! :)
vet du hur man dessingar bloggar?:)

Hej hej Olivia.
Tack för det fina orden och även till alla er som lämnar efter er en kommentar.
Jag lär mig fortfarande om hur blogg funkar men tycket det är väldigt kul att fixa.. är det något speciellt du tänker på och vill ha hjälp med?

NÅGRA TIPS?

Tänkte faktisk göra om min headerbild men har inte kommit på något som passar än. Är alltid öppen för förslag.


(förlåt att det inte har bjudits på några bilder under dagen men det är något som krånglar på bloggen eller så är det datorerna jag loggar in på)
2010-02-08 @ 21:27:52 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Louise

tror det e bloggen ^^ hörde att nannis också hade problem :P

2010-02-08 @ 22:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0