Det var en överraskning

Gömorgon läsare.

Ni kan inte förstå vad jag vakna av idag. *hehe*
Sebben fyller som sagt 19 idag och jag kunde inte sluta skratta över att sotaren stod utanför dörren och ringde på som en galning. vilken jävla väckarklocka. *HAHA!*
Men när han gick igen så gick vi och la oss igen efter han hade fått en av mina presenter.
Men det blev inte så mycket sömn efter det för då börjar hemtelefon ringa som en tusan. *Grattis Sebben ... varför har du inte på mobilen*

*SEEEEEBBBBEEE!*

blev det försent att försöka somna om så det blev lite frukost ätning.

Jag har duschat och ska börja fixas för att sedan äta gött hos Sebbens familj klockan 2 *wiihii*


GRATTIS TILL MIN PÖJKE!

see you
2010-02-24 @ 12:05:12 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0