VADÅ INTE GÅ BORT?

Kom precis hem från sista lektion, Design som var förlängd för att vi hade sminkkurs men gud vad jag kokade påväg hem från den. Hade fläckat ner alla mina kläder och så sa läraren efter lektionen var slut att det var osäkert att fläckarna skulle försvinna. Ah, ni som känner mig vet vad jag tycker om fläckar och ni som inte känner mig kan bara tänka er hur jag är med fläckar. Jag kokade hela vägen hem och nu sitter jag och väntar in tvättmaskinen för att se om mitt fläckborttagningsmedel funkar mot teatersminket, (hoppas) och nästa gång jag ska ha teatersmink kurser blir det förkläder på.
xiexie
2010-12-14 @ 19:41:20 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Frida

Sv: Oj då, det lät inte alls kul det där med fläckarna! Hoppas att fläckborttagningsmedlet fungerar!

2010-12-14 @ 19:49:55
URL: http://fridalinders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0