April 17 2010 Mycket har hänt

Hejhop bloggläsare

Eftersom jag ligger i ett sex veckorsprogram men både mat och träning tänker jag bjuda på lite mat favoriter .. som idag blev detta till frukost.


Efter springturen imorse blev det ett glas juice, en macka men guacamole och en tallrik men vindruvor/jordgubbar/stjärnfrukt.

Efter det blev det att åka och kolla lite på kameror som jag funderar på att köpa mig en till Spanien resan .. men fick då med min ett par galgar till min nystädade garderob och en glödlampa till min nya taklampa.


(galgar till högra garderoben, sebbens garderob)


Kommer ni ihåg lampan jag skrev att jag köpte för några veckor tillbaka (nu kom den upp på taket) *tack pappi*

och som sagt taket är juh uppe igen...

(tänker ringa hit släkten och sedan måla om huset till mörkgrått .. även fast du är emot det pappa)

Jupp, nu blir det lite mat för mig .. men nu vet ni vad som har hänt här hemma sen pappi kom hem.
2010-04-17 @ 15:43:28 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: susanna

Du den där tallriken med frukt skulle inte vara fy skamm haha :D Och fan för att ni satt upp taket nu är de ju inte lika lätt att hitta ditt hus ahha :D

2010-04-17 @ 16:44:14
URL: http://susannaharrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0