Nu har jag börjat klippt i tyget

Tjenixen lärare.

Idag har det varit upp och ner men nu är jag i gång med klänningen och imorgon blir det att köpa en vettig sax och fler knappnålar. Fick start hjälp av faster Ullis. *stort tack till henne* Har ni någon ide om vilken färg jag har på klänningen?

nu blir det att lägga sig och läsa en bok och sedan tagga till en nu vecka.
Har tränat idag så blir en vilodag imorgon i stället. *träna idag för jag vet hur seg jag blir på måndagar efter skolan*

*skulle träffa Sarix idag men hon kom väl hem försent efter crossen* förhoppningsvis träffar jag henne under veckan.



gönatt hare gött

2010-04-25 @ 21:12:11 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0