dags för Fredags MYYYYSSS!

Fredag, fredag härliga fredag.
Med små sprickor av blå himmel men ingen sol än ska jag sätta igång med en liten städning och packning eftersom vi flyttar till Sebben för en natt.. och jag ska gå igenom mina garderober för att få plats med allt nytt *wihii, sohappy*

Imorgon blir det kanske utgång men iaf lite mys hemma hos mig.

jeje, nu är det bara och sätta igång men dagens uppgifter hoppas verkligen jag får träna lite känns längesen nu men gick juh ändå en heldag i stockholm och igår lite på marieberg, men vill träna så man känner träningverken lite. *har fortfarande träningsverk i mage och rumpa helt otroligt.*

haregö
2010-04-02 @ 11:56:27 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0