3 Maj 2011

TJO DOLLS!
Efter två hårda dagar men NA-prov i skolan och massor uppgifter att göra så bestämde jag mig för att njuta till det lite med en stor marabou chocklad men efter att ha varit sugen på det hela dagen och kom hem och min pappi sa att jag skulle få gå till affären själv om jag skulle ha det.
När jag väl gick förbi frukten i affären och till godis hörnan släppte suget efter chocklad väldigt snabbt när pappas röst kom upp i huvudet "ska du ha så mycket kalorier får du gå bort lite först" haha, han gjorde rätt i och säga så för snart stod jag vid frukten och tänkte fruktsallad, tack pappi.
Två tidningar fick även de följa med hem. Nu blir det njutning till dem sedan på plugget igen.
2011-05-03 @ 20:30:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0