1 Maj 2011

Goddag alla underbara Dolls.
Idag är det första maj och jag har faktiskt en kompis som firar sin tre års förhållande idag, visst låter det jättefint och gulligt. Grattis till henne och pojken hennes.
Vad gör ni annars såhär dagen efter Valborg? Sebben har precis lämnat huset och hans familj sitter och rensar blad alla saker det har samlat på sig igenom åren. Jag ska själv börja sätta mig med plugget men först ska jag vakna till lite efter att ha gått upp klockan 7 idag.
Kommer lägga upp veckans schema på bloggen så ni kan hålla reda på vart jag håller hur när jag inte skriver som jag tror kommer bli ytterst lite denna vecka. Men efter det lovar jag massor av nya upplägg men både kläder, tips och annat skoj.
2011-05-01 @ 11:02:51 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST 13 ÅR

hehe så bra, jag hade gjort det direkt :P



visst är den!

2011-05-01 @ 12:23:16
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0