7 Januari 2011

Hejhop bloggen.
Sitter och väntar in Sebben som även idag fick åka in till sjukhuset för sin 39 g feber, snart kommer de innanför dörren och sebben ska leva på dropp. Sebbens mamma springer omkring och städar hela huset för att vi fått reda på att sebben har troligen en magbakterie. Det ska juh vara typiskt! hoppas verkligen jag kan stå emot att inte bli sjuk.
här står syrran, syrrans kompis och pojken och fotar ngorongoro crater.
Fick juh äntligen resväskorna här om dagen och ska nu hem och börja tvätta och backa upp den. flyg aldrig med turkish airline, säger jag bara...
seeyou
2011-01-07 @ 13:35:21 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Alexandra - ♥

Min nyår var väl sådär, dock fick jag va med min kille vilket gjorde allt bättre! :)

2011-01-07 @ 13:53:35
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/
Postat av: Maria

sv: Ja det vore ju roligt att åstadkomma någonting stort. Rädda utrotningshotade djur eller nåt sånt. :D

2011-01-07 @ 18:53:29
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0