Hemma i huset

Gokväll eller vad säger man när man har sovit ut hela dagen. Tänkte att jag skulle lägga upp bilder på hela resan men har faktiskt ingen ork med det just nu, så det får bli morgondagens uppgift. Igår kom jag hem från San Sebastian och det var rätt hårt att åka från 30 grader till 9 grader. Vid 04:00 kom jag hem till farmor och farfar och somna snabbt, idag flytta jag hem alla saker hem hit och har tvättat, duschat, hämtat ut packet och sedan packat upp väskan så mycket som möjligt.
Eva och jag är världens team.
Hörs imorgon nu blir det sängen för mig är helt nerslagen efter surfandet igår kommer visa er bilder på de imorgon också.
GÖSÖMN
2010-09-22 @ 20:10:47 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0