lillördag med tjejerna



tack för en supernatt tjejer men lägger upp bilder lite någon gång för nu ska jag jobba hårt med plugg och klänning .. *eftersom jag har en sladd hemma som jag kan föra över Ehlins bilder från hennes kamera som hon glömde hemma hos mig så väntar jag med att lägga ut bilder på den härliga kvällen till senare*

förlåt att jag är lite off från bloggen har verkligen saknat att få skriva en rad eller två men det är fullt upp nu med livet. som balklänningen som ska vara klar till nästa lördag och plugg som ramlar in nyttpånytt hela tiden.

Hakuna matata

Ps. Ikväll blir det avatarkväll med pizza här hemma hos Sebben .. gött!
2010-05-13 @ 16:31:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: ehlin

ajuste haha!men ta med den på måndag pussss

2010-05-13 @ 20:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0