19 Maj 2010 skogen

Gomorgon bloggen.

Idag ska jag ut i skogen men klassen för att befria lejonet i mig .. nerå, utan övernatta där .. det är något vi ska göra med idrotten .. och gu vad vi har packat med mat alla fyra, det ska bli så j.kla kul!! *astaggad* nu packar jag som bara den och väntar in Ehlin som ska hämta mig vid 11. *två timmar kvar!*

Igår gjorde vi MateB NA som gick sådär. Jag är klar med klänningen till Sebbens bal som är på lördag. *eftersom det inte är min bal så bestämde jag mig att sy en enklare version.*

Måndags gjorde jag mandarin prov som också gick sådär .. mycket som går sådär men nu vill jag ha sommarlov.

neh nu ska jag hoppa in i duschen *låter knäppt jag vet, men man måste juh duscha idag eftersom man inte kommer duscha i skogen*




hakuna matata

2010-05-19 @ 09:31:51 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0