H&M jobb

Hejya. *som de säger här i Alta*

Idag har det varit en lyckad dag på jobbsökningen, hm är klart och jag ska hämta schemat för att börja jobba imorgon.. *så happy*
Efter glädjen från hm blev det att kolla dagis och där kommer de ringa så fort de vill ha hjälp och om någon blir sjuk.
Helgerna kommer det jobbas på en bar hela natten.
Kanske kommer jag även få jobba på en inredningsbutik som heter "Kid" men det blir svar senast på måndag. Så det är mycket att göra nu med jobb.
Vill inte sitta en ända sekund är juh här för att jobba en månad, då vill jag göra de också.

Vädret är mycket kallare än i Sverige även om det är 20 grader så är det kalla vindar eftersom man är vid havet.
Alta ligger så långt upp i Nogre så du inte kan tro de.. men gu vad vackert det är.

Kommer antagligen skriva en rad då och då på bloggen eftersom jag kommer förmodligen jobba väldigt mycket men håll ut är snart hemma igen och tillbaka i skolan och skriver på bloggen igen *hihi*



Hare bra till nästa gång jag skriver en rad hehe

2010-07-01 @ 16:41:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0