Im DONE

Så sjukt skönt nu är allt klart och det är dags att sluta skolan.
Provet gick rätt bra för att vara väldigt otaggad för att göra provet *positivt!*
och nu har jag gjort klar rapporten och hela "klockan" projektet så ska springa iväg och lämna in det *WIHII, känns som en sten som har lyfts från mina axlar*
Blev lite träning idag iaf men gympa .. blev fotbollsmatcher.. *kan inte säga något annat än att jag saknar skiten .. dumma knä!* ojoj, fick ont i knät igen idag på fotbollsspelet  .. *typiskt!*
Neh, känner mig så himla stolt över mig själv så nu ska jag halta iväg mig till stan med Mook och köpa mig något fint. *det är väl rättvist*
Bjuder på en bild på mook, susanna och mig hehe
SNART SPORTLOV! *TAGGATAGGA*
2010-02-17 @ 13:53:37 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0