Kryper ner till sängs

Nu börjar klockan slå om och jag som ska försöka vända dygnet om mig . . . i morgon får jag helg och kan sova hur länge jag vill men inte för sent eftersom skolan är igång på måndag och schemat är redan full planerad med träning för hela veckan ... jupp, nu ska jag komma i gång med träningen igen, armen känns juh faktiskt bra igen.
bild på vissa av våra galgar vi sålde slut på idag. Om du är sugen på en sådan galge för julklapp eller bara till dig själv så är det bara att gå in på vår hemsida (http://satisfashionuf.blogg.se/) skriva en kommentar och lämna din majladress och vi kommer höra av oss om vidare information från mail.
nattinatt
2010-12-04 @ 23:40:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0