BORTA

Godmorgon gött folk.
Blev tidig idag när jag gick upp sitter klar nu och väntar in bussen. Varför inte skriva en rad under väntans gång. Idag lever jag på Ipren efter att ha vaknat upp hela natten och gått på toa för att snytas. Tror inte jag fått feber än men det är inte heller en så lång dag i skolan så det ska nog lösa sig. Blir att åka hem efter sista lektion och sova. Om exakt en vecka i dag sitter jag på flyget påväg till Afrika... ojojoj, vad de ska bli superkul.
Roligaste nyheten idag var att jag kollade kläderna som blev fläckar på och det gick bort. Dagen börja iaf bra.
ha en bra dag allihopa. skriver jag inte mer i dag så var inte förvånade om jag fortfarande mår såhär dåligt.
xiexie
2010-12-15 @ 08:35:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Hemma från kanarieöarna nu =)

2010-12-15 @ 10:54:41
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: STYLE CRUSH

sv: haha nej exakt! ta vara på HELA skoltiden kvinna! :)

2010-12-15 @ 12:43:29
URL: http://malinronnquist.se
Postat av: .....

vaddå tycka synd om sig själv ?! ryck upp dig förfan, alla tvingas göra saker när dom är sjuka , men det är ju skillnad på att ha en liten förkylning än att vara ordentligt sjuk. Vad glad att du inte tvingas jobba med influensa. och bara en lektion ? herregud....

2010-12-15 @ 13:31:21
Postat av: Emma Sandberg

Svar till .....



Så sorligt att man inte har stake att man måste gå anonym. Kan bara tänka mig vem du är och snälla kom till mitt ansikte nästa gång och säg rakt ut eftersom det ser ut som du går i min klass, eftersom du har så stor koll på att jag bara hade en lektion . . . oj oj oj, misstag där!

2010-12-15 @ 14:34:57
URL: http://xiexie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0