3de ADVENT

Goddagens gött folk.
Idag vaknade jag klockan 6 av solstrålarna som smög sig in i fönster springan, när jag kollade ut så stod solen högt på himlen var lika blått som havet. kunde inte hitta ett ända moln och jag började lyssna på min ljudbok som var föst på dagens planeringen.
Visst är det en skön känsla när man känner harmonin sprida sig i hela kroppen innan dagen ens har börjat och nu sitter jag här och har både ett rum som blänker och en minimal kort lista på skolarbetens måsten.
Från ett kaos till ordning.

Kunde känna att kaoset fanns hos mig också
jullampan kom upp och blommorna fick sitt efterlängtade vatten.
kläderna blev tvättade
och hitta till sina rätta platser
Efter att sängen länge varit mitt skrivbord och mitt skrivbord varit en samlingsplats för alla saker.
har nu allt hittat tillbaka. (pärmen hitta jag även i städningen och den fick självklart bli en pärm till företaget)
Snart kan jag t o m plocka ihop alla böcker på skrivbordet också, för jag har pluggat klart.
Efter det ska jag ta ett skönt bubbelbad som jag inte hann igår för att njuta av att det är 3de advent och jag åker till Afrika om en vecka.
önskar er alla en trevlig 3de advent
XIEXIE
2010-12-12 @ 16:46:13 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Frida

Sv: Ja det kunde du, tack så mycket! Billig var den också, super! ;)

2010-12-12 @ 17:58:51
URL: http://fridalinders.blogg.se/
Postat av: ems

titta va bra det blev ;)

2010-12-13 @ 15:42:29
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0