Ensam igen

Morgon på er bloggläsare.
Idag vaknar jag alldeles själv i huset. Igår kom några av släkten och gratta mig och Sebben packade väskorna och satte sig på tåget för att åka hem till gbg, jobbigt!
I morgon börjar skolan det känns helt okey får då kanske tiden går lite fortare. Nu är det 89 dagar kvar till pappa är tillbaka från Afrika jobbet. japp, jag räknar seriöst ner dagarna nu.
Igår när vi åt vår goda sallad. *saknar dig redan!*
Mums! *det är ananas i bakgrunden.*
10 röda rosor från baby och blomma från familjen Karlsson.
Från släkten.
Från min familj och familjen Karlsson.
Ska snart hoppa på bussen till Örebro tror jag, ska springa runt och göra lite ärenden så blir nog att jag skriver en rad när jag kommer tillbaka.
ses snart
2010-08-23 @ 12:34:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0