April 15 2010 balklänning?

Taket är tillbaka på huset och imorgon är det sista dagen på praon *vet inte vad vi tycker om det...*

men men tänkte tipsa om träning idag igen eftersom jag lägger mycket tid på det nu.
(När du planerar vardagen planera även in tid för träningen.)
Det är det bästa tipset idag att faktiskt träningen blir något inom vardagen.

själv har jag tränat och med promenad och även joggning *nöjd, och positivt* har lätt när jag bestämmer mig för att göra något.

Har börjat kollat balklänningar till pojkens bal men gu vad svårt det är att välja färg, modell, smink och hår till *ojoj, vad ska jag ta mig till*

2010-04-15 @ 22:21:09 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: susanna

Den sista skulle jag gärna klämma mig i haha :D

2010-04-17 @ 16:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0