Sick sick and strange

Ni kan inte förstå vad som hände en dag som denna!? Alltid sjuk ... förstår inte varför! Nu ligger jag hemma iaf på första dagen i skolan. Känns värt! *NOT* Med en torrhosta och täppt näsa sitter jag och kollar på denna katt (sebilden) som sitter med mig i soffan? Vems? Hur? eller varför har jag ingen aning om. Det kneppiga är att jag känner igen katten från någonstans. Min katt har juh faktiskt sprungit bort för ett tag sedan men kan det vara så att katter återvänder? Vad ska man göra nu, den vill inte ut och jag vill inte tvinga ut den.
2009-11-02 @ 12:33:44 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: susanna

Du måste väl minnas hur fan din katt såg ut xD? och ja dom kommer tillbaka dom kan va borta flera mån! ^^

2009-11-02 @ 19:42:13
URL: http://susannaharrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0