Ny dag

Igår var en rivande natt. Men jag klarade mig med några timmars sömn. Läskigt men som tur var blev ingen skadad och nu blev det bättre sammanhållning för granskapet. *positivt eller negativt?* Fick även veta av polisen att ännu en bil hade fått lågor några kvarter bort innan denna brand och idag sa de att ett "ladahus" av något slag också brunnit. Som jag ser det finns det någon slags "liga" bakom detta. Just nu sitter jag med papper upptryckt i näsan för den himla förkylningen som brutit ut efter gårdagens natt. Ska försöka lägga mig tidigare idag så jag orkar upp första dagen efter en veckas lov från skolan. *goodluck Emma* love
2009-11-01 @ 18:51:34 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0