TIK TAK!

Klockan slår straxt ny dag men kroppen vill inte komma i balans, vilket håll jag än vänder mig till känner jag att armen ligger i vägen. Är inne på min tredje tablett för dagen det känns bara som varje tablett ökar värken, kan det vara så? att tabletten skadar såret mer än hjälper det?
Tankarna är sprida i huvudet på mig. Har jag packat ner allt för morgon dagen, hinner jag de sakerna jag vill hinna innan bilen står utanför dörren och kommer gå bra. Är det stress jag går igenom just nu eller är det bara nerverna?
Jag stänga ögonen igen och jag ser alla delar jag kan plocka i från; skola, träning, plugg, mat, vänner, framtiden osv. Men det är ansträngande att hålla ögonen stängda så det öppnar sig lika snabbt. Hinner inte se sakerna jag hinner utan bara de negativa. Är det stress eller en bekräftelse på dålig planering.
Säger en sak men tänker en annan. Planen hur orden ska sägas men kommer ut på ett annat sätt. Vill skrika men bara viskningar kommer från min mun. Är egentligen inte rädd för vilka ord som kommer slå tillbaka men tvekar. Är detta stress eller rädslan för förändring?
Önska att jag kunde räcka till.
Är detta stress eller bara en ångest för framtidens svaga viskning att skoltiden snart runnit ut?
SOV GÖTT
2010-12-03 @ 23:49:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Det e underbart =)

Hur mår du da ?

sov gött sötnos =)

KrAmSiSaR gumman <3

; )

2010-12-03 @ 23:52:43
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: liindblaads

JAgs ka ta ngt glas vin här hemma ikv :)

dd ?

2010-12-04 @ 11:10:34
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0