Dad is back in the house

nu är pappi hemma igen från Liberia jobbet. Han verkar trivas på jobbet men inte lika mycket som han trivs här hemma.
23 är det sagt att syrran kommer hem också. *Perfekt jul*

yesyesyes kan jag bara säga .. nu är alla prov gjort i skolan och jag ligger i min ensamhet och bara njuter.
Hör pappas röst från tvrummet som pratar i telefon. Sebben är ute och övningskör och jag ligger i sängen och kollar kläder från Nelly. *man vill ha allt ju*
Gymmet, prov och rim till julklappar blev deti skolan. men nu är klart .. imorgon är det ingen lektion och på torsdag blir det 12 i datasalen och sedan avslutning i kyrkan kl 2. *kanjuinteblibättre*

nu ska jag vila en stund... blir gym imorgon och på torsdag halv sju för mig iaf men sen väntar stan och julklappshandel imorgon och torsdag.

Hakuna matata
2009-12-15 @ 18:14:53 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0