Sovstund

Nu är dagens sysslor gjorda och jag ska krypa ner hos Sebben som börjar bli mycket bättre. Åkte hem vid 12 idag och tvätta/städa för fullt och vad skönt det känns när allt är klart men tvätten täcker fortfarande mitt golv till stor del så blir att åka hem efter skolan imorgon och köra några till tvättar.
Lite saker som följde med hem från Afrika resan ... nu har jag fyllt spritförrådet tills jag 20år dagen iaf haha.
Det röd/rosa på bilden kallas "obojo" och är som godis fast nyttigare "afrikagodis". Supergött!
Imorgon börjar skolan igen förhoppningsvis gör jag dit.
Gönatt
2011-01-09 @ 22:07:48 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Laila♥

Har du haft en skön helg?=)

2011-01-10 @ 15:42:09
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0