BALEN ÄR BAKOM HÖRNET

Nu är det dags för balen för mig och jag kan inte riktigt bestämma mig vad som ska bäras har såklart hittat mina favoriter. många av dessa är med öppen rygg och det är nog det jag vill satsa på med det är nog det ända jag har kommit fram till. färg börjar jag nog gå mot rött men det skulle ju vara kul att slå till på någon annorlunda, därför finns gul i mina val.
DESSA TRE FÖRSTA ÄR STOR FAVORTITER men mest den röda.
DENNA ÄR EN STOR FAVORIT
DEN RÖDA ÄR EN STOR FAVORIT
Vad säger ni vad ska just jag bära för klänning? Det finns juh så många och välja på.
2011-01-16 @ 12:26:47 INSPIRATION Permalink


Kommentarer
Postat av: Iris

Oj,vad svårt att välja balklänning! alla dom där var jättesnygga!någon röd med bar rygg kanske?? ^^

Btw,jättefin blogg! vad har du gjort i helgen då??

Kram!

2011-01-16 @ 17:08:20
URL: http://sweetiris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0