16 Januari 2011

Godmorgon folket.
Idag har det värsta hänt med min baby. Magbakterien kom tillbaka så nu sitter jag i hans tomma hus och undrar vad som händer i akuten ... Han har kallsvettats hela natten och jag har inte vetat vad som ska göras ... stackarn!
vi får hoppas på det bästa för min pöjk.
Idag blir det iaf plugg, plugg, plugg för provet på Tisdag. Fredagsprovet är avklarat och kanon bra resultat som bonus.
Gårdagen var fullbokad med roliga saker att göra. Först fick vi finbesök av Sebbens farmor och farfar efter det åkte vi in till örebro och åt på våran godaste restaurang, 
och på det blev det bio med Harry potter och dödsrelikerna del 1! Jag tycker dock det är väldigt synd att dom har delat in filmen i del 1 och del 2! sjukt jobbigt slut på filmen.

men efter att vi kom hem från filmen så sjönk Sebben ihop på soffan med feber...
2011-01-16 @ 10:36:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Erica

OMG...hoppas att han blir battre nu!

Hur ar det med dig da?

2011-01-16 @ 10:53:28
URL: http://mpenzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0