4 Februari 2011

Hej bloggen. Förlåt för mitt försvinnade dessa veckor men förhoppningsvis blir det lugna fyra veckor nu. Sitter just nu på tåget påväg till Göteborg där jag ska praktisera i tre veckor och även ha mitt lov, så hela fyra veckor i framsidan av Sverige. Gött! Men blir även fyra veckors hårt arbete i gymmet för nu ska vi komma i form till bal/student och även sommaren. Hoppas ni följer med på min resa där jag kommer ge tips att hålla humöret uppe när vädret är som jobbigast och även tips så vi alla håller ut i fyra veckor med träning. Nu är det en och en halv timme innan jag är i Götet. Kram så länge
2011-02-04 @ 20:42:20 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥ - tävling med cocoo.se just nu !

vad kul :D

2011-02-07 @ 18:22:39
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0