16 Augusti 2011

Hejhop bloggen.
Idag har det tagits lite nya bilder igen. Här har ni ett litet test från dagens foton.
Annars har jag städat/tvättat/diskat och självklart packat resväskan, nu är det inte många dagar kvar innan jag ligger på Cyperns stränder med en drink i handen och njuter till min 20års dag.
Åker 18e på kvällen och kommer hem 26e på eftermiddagen. 20e firar jag min 20års dag och resten av dagarna firar baby och jag våra underbara år tillsammans (snart tre år, i november).
Vad hittar ni på?
2011-08-16 @ 22:28:46 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: GUEVACCI



sv: aha gött^^ blev mest lugnt för mig själv igår kväll efter all springande på stan :P gör dudå?

2011-08-17 @ 14:42:55
URL: http://guevacci.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0