VALBORG

Hejhop Dolls.
Känns lite trist att jag måste trycka vid böckerna en dag som denna. Men är snart klar och har redan tränat så kvällen kommer bjudas på massor av mys med hjärtat eftersom han åker i morgon så måste jag krama han extra hårt. Tacopaj, baileys och en tur till en brasa så kommer kvällen se ut.
Flyttar hem till min pappi i morgon och till min sköna säng, måste säga att jag har saknat den lite hihi.
tänkte bara bjuda på en bild som jag är grymt nöjd över. Är en riktig nagelbitare men nu eftersom bal och student väntar bakom hörnet så har jag lovat mig själv att inte bita. Visste att jag skulle klara att inte bita under lovet men nu när skolan är igång är jag lite nervös att suget kommer tillbaka, men har fixat denna vecka med. Grymt nöjd för jag har aldrig kommit till denna längd jag har nu. (visar en bättre bild på längden i morgon)
HA EN UNDERBAR VALBORG GÖTT FOLK!
2011-04-30 @ 19:51:09 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: S o l i n a

ÅÅh, samma här :(, kommer göra lite ont att se mina vänner ta studenten nästa år och jag har ett helt år kvar haha, nejdå, det går väl fort hoppas jag :)



Fina naglar du fått! jag biter inte men liknande, lägger nageln mellan nedre framtänderna och skalar av, så mina växer inte heller bra, sen är de tunna också :/

2011-04-30 @ 21:20:14
URL: http://ssolin.blogg.se/
Postat av: MATILDA ROSQVIST 13 ÅR

fina naglar =)

2011-05-01 @ 10:47:46
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0