11 Mars Första träningsdagen på schemat

Tjoo!
Tänkte att jag skriver en rad innan jag somnar. Med vinterjacka, vinterskor, stor halsduk och vantar förstod jag att snart att jag inte riktigt rätt klädd för dagens väder, illa.
Dagen har bjudit på massor av skoj men nu är jag helt slut och klockan är bara 21:17, otroligt! ligger i sängen för att sova *HAHA*
Måste ju bara meddela att jag börjat följa ett sex veckors träningsschema/matschema idag, tror verkligen jag kan hålla detta schema eftersom det inte var så krävande och det tycker vi om. Nerå, visst måste man följa det men inte så ansträngande övningar utan mer att kroppen får jobba lite varje dag. Har aldrig följt ett sådant schema förut och vet inte riktigt om jag ska bjuda med er på resan om det inte skulle ge resultat mena jag. fast det gör det väl vilket som. Planen går ut på att äta 5 gånger om dan men samtidigt hålla träningen igång, äta rätt och inte för mycket. Fick även med recept vilka måltider som ska ätas under varje dag. men tror jag kommer byter ut lite här och där, så länge det är nyttigt är det ju okej. Lägger upp tidningen i morgon så får ni se upplägget för det hela.
I morgon blir det att handla upp kylen för att göra några goda recept.
Nu river vi bort klisterlappen och hoppas på ljuvligt väder i morgon.
Natti
2011-04-11 @ 21:32:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: S o l i n a

Jaaa samma här! ellos visst? :D

riktigt bra pris för två pack! :)

2011-04-11 @ 23:22:35
URL: http://HTTP://SSOLIN.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0