20 April 2011

Morgon dolls.
Idag kommer det vara lite jobb som ska göras. Men blir även mycket sol njutande. Tänkte att jag skulle meddela att dessa heta skor har nu anlänt i alla storlekar på nelly.com , själv njuter jag bara av bilderna.

Visst är dessa grymt snygga orange. finns även dem i alla storlekar på have2have just nu.

Har fått packet på posten som ska hämtas ut idag och sedan ska jag skicka ett packet så det blir bra, två flugor i en smäll. bjuder på innehållet lite senare när jag själv vet vad det är för något.
2011-04-20 @ 10:08:01 INSPIRATION Permalink


Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

okej :P snygga spec högst upp!

2011-04-20 @ 11:57:21
URL: http://guevacci.se
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

sv: Jepp allt e bra <3 jag ska dusha och sen be till Gud kram <3 hur mår du ?=) vad göres ?=) kram <3

2011-04-20 @ 13:19:58
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0