jag kan blinka med ena ögat

äkligaste bilden på mig idag men är väldigt rädd för vad som har hänt mitt öga.
Ni som inte vet det kan jag inte stänga bara ena ögat så den här bilden är ett bevis på att jag kan blinka med ena, *hihi*
såhär illa är ögat nu men det dunkar fortfarande och blir stegvis värre.
Blir ingen skola för mig idag efter att jag har varit vaken hela natten för ögat skull.. Undra vad jag ska göra nu, blir nog kanske att ringa farfar om det blir jätteilla för nu börjar det kännas på andra ögat.
Tips: Klia aldrig dina ögon om det börjar klia och göra ont.
Blir nog lite mer somn .. hörs lite senare.
Ha en gögödag
2010-09-23 @ 11:42:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0