Utgången i Fredags

Nu har jag lämnat av Sebben får några timmar sig och nu ringde han och sa att det bara är bussen hem kvar.
Är så nervös för Spanien resan nu, vart ska jag ta vägen hihi
Aja, nu blir det bildvisning från i Fredags
Taggade tjejer på bussen påväg in till Öre
Kvällen börja hos Mook med thaimiddag med alla trevliga.
Innan utgången blev det lite av allt bilder som jag tänkte bjuda på också
Det fanns kärlek i rummet
och någon fick hicka *hihi*
Gögö drickar
isbiten rullar
Byte av kläder blev det också för mig iaf men lockarna i håret försvann.
Första utgången för dessa brudar. *STRÖMPIS*
Dansgolvet
Matdags
till sist kom vi till FRIMIS med lite mer dans
Men det blev inte länge *hihi, eller vad säger du Mook*'
GÖNATT
XIEXIE
2010-09-12 @ 22:39:31 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

omg. vad jag ser ut!!

2010-09-12 @ 23:18:47
URL: http://linnealennartsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0