Packad och klar

Hellojsan.
Nu sitter jag hos farmor och farfar och väntar ut tiden har mer än någonsin med mig *men jag har alltid varit dålig på att packa så, 15 kilo väger väskan nu*
Är så nervös att jag har skadat fingret, jag byter plåster som bara den här hemma hos ff.
Bilden tagen nyss på ff bäddsoffa.
ser nu på bilden att blodet ser ut som en glad/lurig smilies, *fult!*
Men men avresa från Kumla blir vid 1:30 och sedan går bussen mot Stockholm 2:25. Sen får jag väl se när jag bloggar nästa gång eftersom vi mellan landar i Barcelona tror jag för några timmar. Vet inte heller hur mycket datatid jag kommer få i Spanien så jag kan inte lova hur mycket blogg eller om det blir något bloggtid i huvudtaget men lovar full rapport när jag är tillbaka på Svensk mark igen, som kommer bli Onsdag nästa vecka
Är så sjukt taggad att få göra något för mig själv nu när alla andra i familjen åker både till Afrika, Norge och böjken som har flyttat till GBG.
Okey, känns som alla ni härliga härliga läsare känner min nervösa sida nu så ska sluta skriva nu.
GÖSÖMN
XIE XIE
2010-09-14 @ 22:30:31 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: ehlin

åh du får ha det så jäkla bra!!!!

vi kommer saknar dig här hemma

2010-09-14 @ 23:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0